Why does it rain !? - 4 juni

Jävla pissdag hela dagen nästan!

Jag och Elin vakna utav hällande regn i morse, går till bussen i det och jag känner mig febrig och alldeles svettig IGEN! Käkade frukost på Mc Donalds, upp på KFG och hade möte med våran nya jobb coach, sedan Party queen, Körskolan, stan och teoriprov!

Under hela den tiden har det spöö regn hela jävla tiden non stop! Gah och provet gick ju åt helvete de med förstås trots att det kändes skit bra när jag satt där. Åh jag blir så less, jag tog det lugnt, var inge nervös och allt kändes bra och data skärmen visar ICKE GODKÄND i stora röda bokstäver, jag blir så jävla less! VARFÖR!!??
Går ju så jävla bra på körskolan men inte på det riktiga provet! Och den 29/6 går uppkörningen ut så om jag inte klarat provet tills dess så måste jag göra om den med. Vad vill mitt liv mig? Så jag svara JA på din fråga Anna , jag tror på Karma!

Nä ska packa lite nu ja för i morgon åker jag till Edsbyn, och näsan snorar som fan. Rinner som värsta vattenfallet typ xD

Puss och kram, ses på stan!

Sjuk och osminkad xD

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

nästa gång lyckas du jag börjar också tro på karma.vi träffs imorron kväll det blir tacos här då välkomna pussar o kramar från oss i lillbo.

2009-06-04 @ 20:06:03
Postat av: malin

ladda ner teo 2009 för där har du slut testet du kan öva på :)

2009-06-05 @ 00:35:58
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Japp, Tacos ikväll :P Tack för stödet! Puss och kram på er!



Malin: Alltså det går skit bra när jag gör testerna men det går itne när jag gör prov :(

2009-06-05 @ 10:32:19
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh jag känner mig ju hemsk som har smittat dig! Krya på dig!! :)



Justja, jag ignorerade inte ditt sms, hann inte svara då och så glömdes det bort. Men du klarart innan 29e!

2009-06-05 @ 19:49:11
URL: http://fearofthefuture.tumblr.com
Postat av: Me, Myself and I

Lina: Haha :P Får se då, har så mycket nu, jobb peace och allt :D Men men

2009-06-05 @ 20:04:09
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0