You be the prince and I´ll be the princesse, it´s a love story - 25 mars

Fy fan vad trött jag har varit idag, kom knappt ur sängen i morse trots att jag la mig 23.00 igår :S Rekord för mig att lägga mig så tidigt xD

Ja ska nog lägga mig och sova nu, i morgon börjar jag 08.30 och jobbar till 17.00 och då blir det raka spåret till stan. Ska in på banken innan dom stänger kl 18.00 och ta ut pengar så jag kan köpa ett par skor som ja hittat så ja har till sommaren och kanske till Micke och Saras bröllop i maj :D
Ska ut med mamma med när jag fått lön pengarna och kolla efter kläder till det med :) Sedan beställa klipp och färgnings tid hos frissan Annelie så man ser lite vettig ut i hövve och plyte i kyrkan xD 
Efter sko köpet är det dags för friträning inför hiphop tävlingen i Skutskär nästa helg :P

Nä nu ska jag vara tråkig och sova. Ha det bra och godnatt på er!

Puss och kram, ses på stan!

Jag vid limousinen på väg till balen i maj förra året ^^


Kommentarer
Postat av: Anna

Va fin du är gumman :) Som en dröm!

2009-03-26 @ 21:40:43
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Tack gumman <3

2009-03-26 @ 22:08:09
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0