Be my little good luck charm - 19 mars

Jahapp, det där med sovmorgon blev ju inte direkt av xD

Fick ett telefonsamtal runt 07.25 från dom som ringer efter vikarier. Frågade om jag kunde jobba och jag sa ju såklart Ja eftersom man vill ju tjäna in lite kosing :P Jag hamnade denna gång ute i valbo i en Ur och Skur förskola. Det menas med att man är mesta dels ute än inne.

Arbetstiderna blev 08.30-16.30 och i morgon ska jag jobba från 08.00-16.00, huga huga liten stuga xD Så jag kommer sent till byn i morgon, runt 19.00.

Jag kan ju säga att man har blivit hjärntvättad utav Mora Träsk och Zlatan låten idag xD Det är det som har spelats idag på förskolan xD Så man har gått och nynnat till Who´s da man ZLATAN ZLATAN xD Jobbigt värrre!? Jo tack!

Ska upp som tidigast 05.00 men SENAST 06.00, men känner jag mig själv rätt går jag väl upp typ 10-kvart över 6 och jag ska gå till bussen halv 7. 10 i 7 bussen är det som gäller och 20 över 7 bussen från stan till Valbo.

Kommer för övrigt att inte ta med mig datorn över helgen. Det får bli en sammanfattnig över Sm finalen på söndag eller måndag ;) Kommer bli så jääävla roligt, blir nog en tuff match!
Och du Lennart, ja ska fan i mig lyckas med att supa ner dig totalt, och innan allt är klart så ska du ha fått i dig Mintu med ;)

Ha det bra!
Puss och kram, ses på stan!

Nu har våren äntligen kommit,
men jag suktar efter sommaren mer!

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken mysig bild! :D

2009-03-20 @ 23:13:09
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: ola

Anna: Ja men visst är det de :P

2009-03-22 @ 12:03:26
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0