Grattis och Grattis - 28 mars

Först vill jag säga Grattis i efterskott till Raul som fyllde 21 år igår :)
Sen vill jag säga Grattis till Ronja som fyller 19 år idag :D Grattis på er!

Igår blev det inget inlägg, ber om ursäkt för det. Var ut och käkade med Elin på Mingel och Bar igår, skit god mat och sedan tog vi oss ett glas vin till maten och senare till Trubaduren som spelade lite senare :) Sedan kom jag hem och slockna på en gång runt 00.00. Så det är anledningen till att det inte blev ett inlägg igår :P

Idag har jag varit på Estraden på Jeanettes dans tävling, sedan ikväller blir det Party med girlsen ;) Förfest på Nordost ser det ut som och sedan blir det Hang Loose som gäller :D Taggad till tusen nu :P

Nu ska jag äta, kött och potatisgratäng ;) Mumma!
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Syrran fint stylad by moi ;)

Kommentarer
Postat av: ronja

aaw, tack :)

2009-03-30 @ 13:58:55
URL: http://hillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0