Happy birthday to you! - 17 mars <3

GRATTIS ANNA GUMMAN PÅ 20 ÅRS DAGEN <3

Idag har jag jobbat :D Dom ringde mig runt 08.40 och sa att dom behövde en vikarie på en förskola som jag hade min första praktik på gymnasiet på :P Fast denna gång en annan avdelning som har dom minsta barnen :)
Började 09.00 så jag fick skjuts utav Fritte dit eftersom det blev lite bråttom, och sedan slutade jag 16.00.

Eftersom jag inte hann hem innan träningen efter jobbet så var jag med på den första gruppens disco träning idag, så sammanlagt har jag tränat disco i 3 timmar ;) Sug på den ni :P
Sedan fort hem och ÄTAAAAA!

Ska jobba i morgon med på samma förskola och avdelning, 09.00-16.00 igen så jag missar KFG mötet, men det gör ingenting så länge man jobbar :)

Nu är det klart i alla fall, Edsbyn får möta Västerås i SM-finalen på lördag. Jag är laddad som bara den och det kommer bli sååå kul :P Blir min 3:e SM-resa med dessa härliga Farmers och massa underbart Edsby folk :P Men det kommer nog inte bli en lika illa repris som förra året för min del xD
Guuud så jag längtar efter lördag, efter stämningen och efter allt!

Huga, känner mig helt jävla slut i kroppen nu efter 3 timmars passet xD Kanske bäst och sova om jag ska kunna komma upp i morgon senast 07.00 :P Och om jag itne kommer upp så är det för att jag har en sån jävla träningsvärk antar jag, känner att den börjar tränga sig på nu xD

Är så klänning köp sugen just nu, hitta jättefina på Gina tricot men dom kostar 199 kr och jag har 0 kr xD
Men lite beslutsångest över vilken jag ska köpa!
Aja nog pratat om mina beslutsångest problem xD

Ha det bra!
Puss och kram, ses på stan!


Ska jag köpa denna!? ...


... Eller denna!? Det lutar mest åt denna!
 





Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! :D

2009-03-17 @ 23:56:53
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Varsegod gumman <3

2009-03-18 @ 23:27:38
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart du ska köpa den gumman!

2010-09-28 @ 00:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0