Här kommer alla känslorna på en och samma gång! - 15 mars

Huga vilken helg, har itne haft så här mycket känslor på en och samma gång :S

Helgen blev kanske inte riktigt som man planerat. Jag har både känt mig död och levande inuti, ledsen och glad utanpå och både rädd och modig samt en massa andra känslor som inte ens går att beskriva! En omtumlande hel det vill säga!

Men nu är jag glad och jag hoppas att jag slipper känna alla dessa känslor på en och samma gång igen, inte på ett tag i alla fall!

Vill bara säga till dig Anna att jag finns för dig oavsett vart jag än är, det är bara ett telefonsamtal bort! Tveka aldrig att slå mitt nummer eller skicka iväg ett meddelande. Jag vill och gör så gott jag kan för att finnas till för dig! Vill torka tårarna från din kind när du gråter, vill krama om dig när du behöver en kram, vill pussa din panna så att du känner dig trygg! Jag vill dig allt gott i denna värld och jag vill aldrig göra dig något ont. Du betyder så mycket för mig min vän och syster, alltid vi för evigt <3

Jag ska nog försöka smälta allt som hänt och försöka sova.
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


Lean on me, when you're not strong
And I'll be your friend
I'll help you carry on
For it won't be long
'Til I'm gonna need
Somebody to lean on!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack gumman! Jag uppskattar det verkligen! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

2009-03-16 @ 00:07:34
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Du vet att jag alltid finns för dig <3

2009-03-16 @ 00:17:35
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: svärfar ola

nu är allt fixat till lördag.nu ska bara få fram en motståndare i morgon kväll.ha det bra så hörs o syns vi.

2009-03-16 @ 21:14:27
URL: http://.
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar ola: Fan vad gött :P Hoppas på västerås ja! Kram kram

2009-03-16 @ 21:50:23
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0