Here I go again on my own - 3 mars

Sitter här vid datan och kämpar på med slutfasen för körkortet, ska fan klara det nu snart så jag kan boka tid för uppkörning och teori provet som jag fasar mest utav allt inför  >.< Det sägs att det är jätet svårt och jag som inte har någon plugg skalle och inte kan få in saker som jag läser >.< Körningen är jag absolut inte orolig för men det är ju just det här jäkla teoriprovet ;/
Hmm, men men, ni får hålla tummarna! Nå mer kan ni inte göra xD

Nu kom syster hem från skolan, så nu är jag inte själv hemma :P Ska försöka få henne och spela Guitar Hero ;) Om det funkar för gitarrerna fuckar >.< Annars får jag sitta här då och vänta till 17.30 då jag ska gå till bussen och åka till Disco träningen.

Saknar Anders så förfäligt :/ På torsdag är det 2 veckor sedan jag träffade honom, och nu ligger han hemma och är sjuk :( Men jag hoppas att han blir bättre tills på fredag då jag kommer och få  träffa min älskling :') Får träffa svärisarna och Anna med då :') Minst lika länge sen jag träffade dom.
Blev så glad förra veckan när Anders mamma ringde mig när jag satt på bussen in till stan :) Hon saknade mig så då var hon tvungen att ringa :') Är inte det gulligt!

Tycker så mycket om Anders familj, så goa, knäppa och helt galna xD Men jag älskar dom så mycket :')
Puss på er alla <3

Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vi älskar dig också gumman! Youre lovely! :D

2009-03-03 @ 19:43:06
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: ola

jag ska trösta dej efter 4 raka av fbk synd att inte leksand fick leka med er.träffs på fredag kramar från oss här hemma.

2009-03-03 @ 21:20:43
Postat av: Anonym

Anna: No, you are lovely ;)



Ola: Haha vi är ju ändå i slutspel som inte vissa andra xD Kram kram

2009-03-03 @ 22:02:51
Postat av: Pappsen

jag saknar oxå dej ju :(

puss puss.

2009-03-03 @ 22:16:26
URL: http://buggolle.blogg.se/
Postat av: Pappsen

jag saknar oxå dej ju :(

puss puss.

2009-03-03 @ 22:20:56
URL: http://buggolle.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Pappsen: Saknar dig med :'( Puss puss pappilappi

2009-03-03 @ 22:38:15
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0