I go shopping shopping - 4 mars

Idag var det träff med min handledare på KFG för lite CV hjälp :P Sedan hade vi ett grupp möte som vi har på fredagar egentligen men dom har flyttats till onsdagar i stället.

Sedan gick jag och Elin och käkade på Waynes Coffé och sedan strosa vi på stan.
Vi fick för oss att åka till Valbo och där blev det lite impuls shopping ;)
Shoppade dessa saker:

1. Klänning 149 kr, Gina Tricot
2. Solglasögon 59.50 kr, H&M
3. Scarf 98 kr, H&M



         

Även fast det kanske var lite onödiga köp så kände jag mig super nöjd efteråt :D Annars kan man känna att man ångrar att man köpte de men jag kände mig glad istället för ångerfull, känns så himla bra på något sätt. Det var ändå ganska nödvändiga saker ändå (A) Kanske inte klänningen men det var bara ren impuls xD
Men men, nu ska jag fortsätta njuta utav mina inköp och snart borsta tänderna :P

Puss och kram, ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skit snygga kläder! :D

2009-03-04 @ 22:46:49
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Eller huuur :D

2009-03-04 @ 23:49:06
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: svärfar ola

kom nu så jag får trösta dej.träffs imorron pussar o kramar.

2009-03-05 @ 21:32:32
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar ola: Ja men grabbarna brynäs var duktiga som höll 1:an tills det blev öppet mål :P Så jag är nöjd med grabbarna :P DEt gör vi, puss och kram på er <3

2009-03-05 @ 22:27:49
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0