I´m leaving my fingerprints - 24 mars

Fy fan vad jävla trött jag är!

Var faktiskt förvånansvärt pigg i morse, klockan ringde vid 04.00 (bara för att jag ska kunna znoosa en massa och vakna till) och då var jag "pigg" men det var så skönt att ligga under det varma täcket i den sköna sängen ^^,

På träningen idag var man inte så värstans allert så det fick bli en slapp träning idag xD
Funderar på att sova redan nu, och inte kommer det nog funka att skicka ett Godnatt sms till älsklingen eftersom han är med Kenny och Bulan till Bulans stuga i Öjungen för att Angla i morgon bitti, så dom lär vakna upp innan mig xD Ska senast upp 06.00 i morgon. Men men, saknar Anders väldigt mycket!

Nä men fy fan alltså, var längesen ja var så här trött, håller på att somna nu redan xD
Borde kanske sova då :P Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


 

Älskar dig över allt annat babe <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Gå och lägg dig jänta! ;) Loooove yah!

2009-03-24 @ 22:50:52
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Haha ja gjorde ju det xD

2009-03-25 @ 22:38:25
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0