It was an itsy, bitsy, teenie, weenie, yellow polka-dot bikini - 18 mars

Hitta en jätte söt bikini på bubbleroom som jag sak köpa när jag får pengar :D Tror ja men jag hinner väl ändra min innan känner jag på mig xD Här är den i alla fall, klicka på bilden för att se den i större bild:


Idag har jag jobbat, började 09.00 och slutade 16.00. Sista dagen att vara vikarie på den förskolan nu. Får se om det blir någon annan föskola här fram över :) Men jag håller tummarna att det blir i Hille, Strömsbro, Stigslund eller i Åbyggeby snart ;) Jag fasar mig över om jag ska vikariera i Bomhus. Fy fan, hittar amn knappt annars i Bomhus så hittar man inte till förskoler heller xD Bomhus är rena rama labyrinten xD

När jag kom hem vid 17.00 käkade jag mat och sedan stack viiväg till Syrrernas fotbollsträning:) Jeanette hade sin träning först, 18.00-19.00 medans Johanna hade direkt efter,19.00-20.00. Under tiden vi var där satte jag ihop lite fler Disco steg i min Disco koreografi :)
Sen åkte vi hem och det blev slappt framför datan vilket har resulterat att man ligger under täcket i sängen som vanligt xD

Har sån jävla träningsvärk sen igår så det inte är sant xD Men då vet man att amn varit duktig och kört på som fan på träningen ;) Vilket jag gjorde igår och jag känner mig jävligt stolt ;) 3 timmar dans är inte dumt det :)
I morgon är det friträning inför tävlingen i Skutskär som kommer vara den 4 april och det är vi som arrangerar den, Uddans cup!
Ska städa, tvätta och göra lite grejer inför helgen. Jag åker ju till byn på fredag coh då måste allt detta vara gjort :P Ska ta mig en sväng i solariumet i morgon med i 30 min :)

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi står på Studenternas och jublar åt hjältarna i RödBlått. Tror det blir en riktigt spännande match med 3 tuffa lag. Västerås kommer nog göra allt för att vinna eftersom det var 7 år sen sist dom var i final. Men det återstår och se då, är redan lite nervös xD

Men nu ska ja nog sova, är helt slut i kroppen.
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Trött och helt slut i kroppen.
Men det är bra det för i morgon kan jag sova lääängeeee ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

I bomhus tänkte jag bo förut ^^ höll på få en etta där :D

2009-03-19 @ 13:36:29
URL: http://maliiinjoohansson.bloggspot.com
Postat av: Me, Myself and I

Malin: Men varför flytta du inte dit då >.<

2009-03-19 @ 19:06:07
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0