Mästarna från Hälsingland! - 11 mars

En sån da´ som Olle i pistvakt skulle ha sagt.

Dagen började med att möta upp Anna på Gävle station :D Så roligt att hon ville komma till lilla mig :')
Vi strosade in till stan och uppdraget var att hitta ballerina skor till Anna :P Började på Din Sko men hitta inga. Sedan vandra vi till Wedins och där hitta hon ett par tjusiga :P Inte för att ta åt mig äran men man ska ha med mig när man ska hitta fina skor för just de skor hon köpte hittade jag ;)

Sedan gick vi i lite affärer, bland annat på Gina Tricot där jag hittade en urtjusig klänning som jag vill ha >.< Åh ja jag vet Anna, jag har inga pengar xD
Sen gick vi till Los Sombreros och åt Taco buffé :D Tack Anna för födan :) Sedan var det dags för mig att träffa på ELin och gå på KFG möte som vi har på onsdagar, men det blev en kort vistelse på 40 min så Anna behövde inte vänta länge :P

Sedan gick vi runt lite med Elin som väntade på Malin för dom skulle åka till frissan och klippa sig. När dom drog iväg satte vi oss nere på Nian och vilade fötterna. Sedan gick vi till Nian kosmetik för att Anna skulle köpa en parfym :P Den luktade riktigt gott :) Sen strosade vi vidare till tågstation men först en sväng in på Lusthuset ;)
Sedan satte vi oss på tåget mot Bollnäs och sedan vidare till Edsbyn :P Fort hem till älsklingen för att byta om och göra sig klar för 3:e semifinalen mellan Edsbyn-Sirius :D

Var riktigt nervös i början av matchen men det behövde jag inte vara XD Matchen slutade med 7-2 till byn :D Nu står det 2-1 i matcher till byn och vinner vi på Studenternas på lördag är vi klar för finalen den 21 mars :D Hoppas hoppas hoppas!

Nu sitter jag vid älsklingens data eftersom jag lämnade min hemma, funderar på att poppa pocorn och mysa nu när älsk for till IP för att kolla på fotboll. Men nu ska jag ta och poppa dom där underbara popcornen ;)
Ha det bra, för det har jag :P

Puss och kram, ses på stan!

Dom bästa brudarna någonsin :D



Kommentarer
Postat av: Anna

varsågod ;) vi hade en suuuperbra dag! loooove yaaa <3

2009-03-11 @ 22:00:24
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: svärfar ola

ja du natta du får nog byta hockeylag som spelar lite längre säsonger typ leksand.ha det så syns vi på lördag pussar o kramar

2009-03-11 @ 22:02:04
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Måste göras om :D <3



Svärfar Ola: Äh jag är inte bitter, är nöjd att kommit så här långt :P Jassa, så vi ses inte i mörrn då ;) Puss och kram på er!

2009-03-11 @ 22:30:50
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0