Mingel och bar - 30 mars

Hejsan hoppsa, sitter just nu på mingel och bar med Elin och tar en latte :P
Känner mig lite som BlondinBella när hon tar med sig datorn till sina luncher och bloggar direkt där ifrån xD Skulle ha tagit med mig min men hade lite batterier i den sen jag satt i köket så jag sitter på Elins lilla rosa dator ( precis som blondinbella har ) och bloggar, tack Elin ;)

Idag har jag jobbat på syrrornas gamla dagis i Strömsbro, vissa kände igen en ;) Ska jobba där i morgon med, 08.30-15.30 :P Kasching ;)
Stod tidigare och vråla Nomys låt Cocain innan vi gick upp och självklart kommer det fjortisar och muppar sig xD Kul och muppa tillbaka xD

Nä men nu får vi kanske höras senare när jag kommer hem vid 23.00 :P
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Två snygga brudar på Mingel och Bar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0