Take your life, take your life with cocaine - 29 mars

Trevlig dag igår :D

Förfesta på Nordost hos en Tim och massa annat trevligt folk, kände inga förutom Emma, Elin, Sanna och min Elin xD
Men det var roligt och man skratta i alla fall :P

Efter lite små insidenter ;) så drog vi ner på Hang Loose och rockade :P Skit kulans :P
Åkte hem med 01.20 bussen och hade Lina, Peddo, som sällskap :D Mycket trevlans det med så slapp man gå själv en bit :P
Somna som en klubbad säl kan jag säga, var så himla trött för det var ett jäkla röj på Hang Loose :P

Jag känner mig riktigt jävla snäll idag!
Johanna kommer in till mig efter 9 någon gång och frågar om jag skule med på hennes fotbolls cup i Valbo idag. Bakis som man var sa man ju nej så klart, men kände mig så taskig för hon blev lite ledsen. Så jag ställde upp och följde med och hejade på henne :) Hille IF vann första matchen med 2-1, sen andra matchen oavgjord 1-1 och den tredje och sista vann dom med 1-0 :) Så dom vann turneringen i deras ålders klass :P Grattis!

Sen åkte man hem och slappa, städade undan lite grann och sedan pang tjong blev Jeanette sjuk. Mamma och Fritte åkte på bugg kursen vid 5 och den slutar 6, jag tänkte ta 10 i 6 bussen till träningen men Jeanette spydde som en gris så jag var snäll och stannade hemma till mamma och Fritte kom hem och tog hand om henne. Så då tog jag 10 i 7 bussen till träningen istället och kom ca 10 min försent. Men det gjorde inget!

Träningen idag gick för övrigt super :D Idag var det en sån där bra dansdag då allt gick bra, och extra glad blir man när Magnus säger bra saker om en :P

Men nu ska ag väl sova lite, nissarna kommer väl ringa i morgon bitti om vikarie jobb :/ Men men, jobb ger pengar :P
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Redo för fest ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

seeexy babe ;)

2009-03-30 @ 12:05:36
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Men neeej xD Ser ju mongolojd ut xD

2009-03-30 @ 17:01:14
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0