Who will I be? - 16 mars

Hm, ligger och funderar på hur det skulle ha varit om jag fortfarande hade bott i Uppsala och aldrig flyttat hit till Gävle :/

Ibland önskar jag att jag hade bott kvar i Uppsala. Hade jag varit den jag är idag, hade jag haft samma typ av kompisar där som här, hade jag träffat någon så lika underbar pojkvän som Anders där? En massa tankar snurrar runt men på ett sätt är jag ändå glad över att bo här. Jag tror knappast att jag skulle vara den person som jag är i dag om jag hade bott kvar i Uppsala. Tror jag hade varit en storstads tjej ( Läs fjortis ) som tror att hon är någonting bara för att man bor i en storstad. Tror fan att jag skulle bli en sån, och nu menar jag inte att ungdomar i Uppsala är så men jag tror att JAG skulle vara så.

Nu menar jag inte att jag är olycklig här i Gävle som tänker på hur det skulle varit om jag bott kvar i Uppsala, jag är hur lycklig som helst. Har världens bästa pojkvän, världens bästa vänner ( Anna och Evis ) som för övrigt känns som mina systrar och jag har världens bästa svärfamilj <3

Min riktiga familj är helt underbar den med och jag önskar att jag kunde få träffa pappa lite oftare. Men saker och ting förändras när man blir äldre tyvärr. Man har saker och göra ( Komvux ) samt att är man arbetslös så har man inte så mycket pengar att åka till Uppsala för :/ Men jag ska verkligen försöka komma iväg och göra mitt allra bästa! Jag vet att jag har sagt det förr men det är alltid någonting som kommer upp och man prioriterar det :( Förlåt!
Men jag älskar er alla, verkligen, hoppas ni vet det <3

Haha nu blev det en massa allvarliga tankar, nästan lite "deppigt" tycker jag. Men det är skönt med lite deppiga dagar ibland, då kanske man är fit for fight inför nästa dag istället. Det är de som är så skönt med blogg, man kan få skriva av sig.

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Resan till Amerika, någon som kommer ihåg den filmen om den lilla musen Fievel ;)
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Hade jag varit den Nathalie som jag är idag om jag hade bott kvar?
Det är en fråga vi aldrig kommer få något svar på!


Kommentarer
Postat av: Anna

Utan dig så skulle jag varit död nu ;) jag behöver dig!! pussar min älskade vän

2009-03-16 @ 23:27:48
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Jag tror inte du hade varit död, vem vet. Anders kanske hade varit tillsammans med en annan bättre tjej som du kanske skulle ha gillat bättre :P Älskar dig syster! <3

2009-03-16 @ 23:34:52
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0