I get up early in the morning - 23 mars

Jag visste väl att dom där dönickarna skulle ringa om jobb i morse, jag bara låg och vänta på det xD Men jag klagar inte, tjänar ju desto mer pengar ;)

Ska jobba en hel vecka denna gång och nu är man i Hille :P Lite stökigt bara pga rustning i lokalerna. Dom håller på och byta golvmattor. Men annars går det bra, jobbade 08.30-16.00 idag och i morgon kommer jag jobba 07.00-13.30.
Jag ser ju knappast fram emot att börja 07.00 med tanke på att jag måste upp senast 05.00 xD Bara jag som kommer vara uppe i morgon bitti, alla kommer till och med sova när jag åker iväg haha. Men men, får ju sluta tidigt så det är väl lugnt det då.

Ska nog hoppa i bingen nu och sova då med tanke på morgondagen xD
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Saknar min sweetie babe <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig natha! nu kan du bjuda mig på en spa-resa ;) haha!

2009-03-23 @ 23:18:07
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Eller Håkan Hellström på Peace ;)

2009-03-24 @ 15:27:54
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0