Nobody´s perfect - 9 mars

Jahapp, ännu en dag överstökad!

Hade engelska idag, sedan efter det fixade jag busskort, papper från skatteverket eller vad det heter och sedan upp på dansen för att Jeanette skulle friträna till skolmästerskapet :P Sedan kom Fritte och hämta upp oss och vi åkte hem för att käka.

Efter maten så rusch städa jag lite snabbt och sedan gick jag mötte upp Lina :P Sedan gick vi hem till mig och kollade på hockeyn, Brynäs-Färjestad. Lina blev ju riktigt glad eftersom hon håller på Färjestad och dom vann ju med 4-0. Skandal Brynäs, men BRYNÄS TILLS JAG DÖR, BRYNÄS TILLS JAG DÖR!

Sedan blippades de mellan Brynäs matchen och Edsbyn matchen. Ja jag skrek kan jag lova när de kom till Edsbyn matchen, så jävla nervös och galen ibland så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Lina skratta bara åt mig och det kan jag förstå så som jag skrek xD
Men Sirius vann efter förlängning med 5-4, bara påt igen byn på onsdag. Då kommer jag och Anna och bäst för er att ni vinner, för vi ska till Studan igen och kanske ta oss ett 6:e SM Guld ;) Eller vad tycker ni :P

Sedan följde jag med Lina en bit och sedan gick jag hem och la mig i sängen och kollar på jätte roliga klipp på youtube x'D Jag håller på och skrattar så det bara sprutar tårar xD

Man kanske ska ta och lugna ner sig nu xD
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


Lill peddan och jag hade en trevlig kväll xD

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha "bulldogsbarn"! haahahah

2009-03-09 @ 23:19:21
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Vadå han var ju gullig xD

2009-03-09 @ 23:50:47
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Yes i am sirius

1-1 :) puss puss

älskar dej.

2009-03-10 @ 21:22:31
URL: http://bugolle.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Pappsen: Jajjemen men i morgon blir det andra bullar, då är jag med så då vinner dom ;) Puss puss, älskar dig med <3

2009-03-10 @ 22:37:15
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0