Work work! - 2 mars

Lördags var det chill, hemma med Mamma och Fritte. Kollade på Melodifestivalen vi 3, Johanna och Jeanette var hos mormor i Uppsala. Sedan fick jag och muppen Lina ryck och gick ut på en promenix i det -17 gradiga kalla vädret kl 22.30 typ xD Men men, det var skönigt att gå en promenix fast det var så jäkla kallt :P

Men i alla fall så följde jag med Fritte till Uppsala igår (Söndag) för att hämta de små monstrerna hos mormor och Fritte åkte och hälsa på en kompis till honom på Sjukhuset. Så det blev en timme hos mormor :P

Sen åkte vi hem och jag gjorde mig klar inför FF middag hemma hos Elin :P
Åkte dit med 20 över 5 bussen med Hille och vi möts av Elin och Linus och när vi kommer in till Elin möter vi Jossan som står och steker köttfärsen till Tacosen :P Sedan blev det Tacos och efter det en massa gooodis ;) Mumsigt värre!

Blev en massa jävla gapskratt där ett tag med och vi fula oss galet mycket xD Ni kan se bilder på bdb xD Länkar längre ner :P

Sedan blev det lugnt och vi kollade på reprisen utav Efterlyst från i Onsdags, då var vi så trötta efter allt skrattande att vi var helt borta xD Sedan gick vi och la oss runt 01.00 och då fick jag och Hille sällskap i sängen utav Elins vovve Linus :P Han låg och sov med mig hela natten :D Dissa Hille när hon bad honom komma till henne, nädu han skulle ligga med mig och mysa :P

Idag (Måndag) klev jag och Elin upp runt 09.00 för att gå på KFG grej och träffa en från competens och de "mötet" tog 10 min, grrr vad arga vi blev. Onödigt att komma kändes det som. Så vi fick gå hem till Elins mormor igen och hämta Linus där vi lämnade honom under tiden :P

Sedan när vi kom till Elin igen hade de andra 2 vaknat xD Så vi fick inte hoppa på Hille och Jossan xD Så då gjorde vi frukost och sedan gjorde jag mig klar för komvux och arbetsintervjun som jag skulle på :D
Arbetsintervju för förskolevikarie i Gävle kommun, och det gick jätte bra, inte så farlig som jag trodde :P Fick en massa information om "tjänsten" så jag ska skicka in lite papper och så och när jag får tillbaka dom inom en vecka skulle det tydligen inte ta många dagar innan man kommer få vikarie jobb :P Så glad :D

Bilderna från igår :P
http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1235862001&id=338467176

Ha det bra med er!
Puss och kram, ses på stan!


Elin, Jossan, jag och Hille <3
Med oss blir det ingenting sig likt xD

Kommentarer
Postat av: Anna

Biatch! Dög inte mina rubriker då e? ;) haha.. Love ya!

2009-03-02 @ 19:49:17
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Nej, älskar dig med <3 ;)

2009-03-02 @ 20:45:57
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Carro

Men tack! :)

2009-03-02 @ 22:29:43
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0