VI ÄLSKAR EDSBYN! <3 - 22 mars

Huga vilken helg!

Fredag:

Jobbade i Valbo, 08.00-16.00. Sedan bar det iväg mot tåg stationen för att åka till byn. Kom till byn runt 19.15 så vi åkte direkt till Lillbo för en bit mat, tacos ;) Sedan hem och raka håret på Anders, sedan hopp i säng!

Lördag, SM-final dagen!

Upp i tid, rättare sagt 06.45! Älskling duscha och jag sminka mig.
Sedan bar det av att hämta upp Tomas och Jessica och gå till bussen som skulle ta oss till Uppsala ;) Väl vid bussplatsen mötte vi Svärfar, Maja, sören och resten av gänget.
Vi rasta vid Gävlebro för kisspause och sedan bar det vidare av mot Uppsala. Vi blev avsläppta vid stationen och där gick vi vidare för att käka. Vi hamnade inte på O´learys denna gång utan på Jalla på busstorget :P Sen när vårat gäng hade käkat klart så drog vi till de andra på O´learys och drack öl innan vi skulle tåga till Stidenternas :D

Att tåga till Studenternas var en härlig upplevelse men jag blev så jävla kiss nödig så jag, Tomas och Svärfar var tvungna att springa åt sidan och kissa, för hade jag gått längre hade jag kissat på mig, så illa var det xD

Sen kom vi in på området och vi ställde oss i klacken, TRÅNGT! Men det gick bra, man fick kramas lite ^^ Sedan kom Anders som ahde varit i öltältet och han hade med sig Conny, en trevlig prick det :) Första gången för han på en SM-final ;)
Sedan brakade allting igång och Edsbyn förlora dessvärre med 5-4 mot Västerås. Många ledsna miner men jag var inte ledsen, Västerås är värde detta, dom spelade bättre! Jag kände påmig att byn skulle förlor, och man kan ju inte vinna jämnt, vi är för bortskämda med det. Tycker mest synd om dom som tog för givet att byn skulle vinna, dom blev ju mest besvikna! 
 
Sedan blev det en trött resa hem och de flesta sov, och Lennart. Så han var ju en riktig trevlig buss sällskap xD
Men vi kom äntligen hem till byn och jag frös och var så jävla trött att jag höll på att dö. Smet in på Pizzeria VIking och köpte hem kebabrulle. På vägen ut stöter man på Malin, en tjej i från Falun som jag skrivit mycket med :) Mycket trevligt att ha träffat henne i verkligheten nu :)

Väl hemma låg vi i soffan och kollade på teve med täcke och kudde på oss, efter att ha ätit kebab somnade jag pang tjong på soffan som en klubbad säl. 00.20 blev jag väckt och vi gick och la oss i sängen, och där somnade man så skönt!
Inget 6:e raka SM-guld men grabbarna har gjort en jävligt bra säsong! Det ska vi ha med oss i bakfickan och vara JÄVLIGT nöjda med!
Kolla in bilderna på bilddagboken!
http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1237590001&id=346328305

Söndag:

Idag kom vi upp runt 10.00. Jag började packa ihop mina saker och sedan diska lite. Sen for vi till Lillbo och fick lite mat, sen var det dags för mig att åka hem för träning, så jag missade mottagandet utav Edsbyn grabbarna, men men.
Nu kommer jag inte till byn på 2 veckor IGEN! Syrran ska tävla i skolmästerskapet som Uddans har för det vanliga grupperna och jag har lovat att vara med på den och hjälpa henne med smink, hår och peppning! Sedan helgen efter det är det jag som tävlar i Skutskär i Uddans cup! Hmm, kommer sakna ihjäl mig IGEN!

Nu ska jag nog sova snart, skulle inte förvåna mig om dom där jävlarna ringer om jobb igen!
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


En snygg Edsby supporter ;)
 Maja syns lite granna till vänster, även hon som målat mig så "fin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0