Yeah you PMS, like a bitch I will know - 10 mars

Jag är så uppblåst >.< Jävla mens helvete !
Men nu ska vi inte tänka på det :P

Vi tänker på morgonsdagen istället :D För då kommer bästaste Anna hit till Gävle :D Då ska vi verkligen myyyysaaaa :D Sedan åker vi till byn tillsammans för att sedan gå på bandy :D Spännande match då när Edsbyn möter SIrius i den 3:e semi final matchen. Står 1-1 i matcher och jag är redan nervös som fan xD Men men, längtar som  fan tills dess och hoppas att byn vinner i morgon!

Idag har jag haft engelska lektion och sedan har jag bara suttit hemma, lira lite Guitar Hero och sedan varit på Disco träning. Var lite flumm träning idag men jag kom på lite mer steg i mitt Disco program och jag nötte det som inte ville sitta som det skulle :P Så jag känner mig ganska stolt ändå faktiskt :)

Nu blev det inte ett sånt super långt inlägg och jag hoppas inte att ni gråter för det. Kanske inte blir så mycke blogg nu resten av veckan. Vet inte om man ska släpa med sig datan eller hur man ska göra. Men det märks väl!
Ha det bra!


Puss och kram, ses på stan!


På träningen!
Karin är glad och jag känner mig uppblåst!

Kommentarer
Postat av: Anna

snygg bild! ;D haha. japp vi ska myyysa :D

2009-03-11 @ 00:00:51
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Klart att den är snygg, jag är ju på bilden ;)

2009-03-11 @ 00:21:45
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0