You know I love you, I always will - 5 mars

Sitter i sängen och spricker utav längtan >.<
I mörrn ska jag få träffa bäjbä som jag inte har fått träffat på 2 veckor, så jag verkligen spricker utav glädje :D

Jag kommer dessvärre inte ta med mig datan i helgen pga drygt att bära med när man har annan packning och dels för att det blir mest mys om kvällarna och man är borta om dagarna i Lillbo oftast :P Så det får bli en lång sammanfattad blogg antingen på söndag eller måndag :D

Men helgen ser ut som följer. Jag kommer i morgon och ska få kramas och pussas en massa :D Sedan åker vi troligen till Lillbo (hoppas hoppas hoppas så jag kan få krama en massa med Anna :D Även krama svärfar och svärmor :D ) Sedan lördag åka till Uppsala och Studenternas för semi final i bandy, Sirius-Edsbyn. Sedan hem och mysa antar jag och söndag massa mys och sedan hem för träning.

Så ser min helg ut så jag har saker att göra och sedan saker och skriva om ;) Blir väl mest skriv om lördagen kan jag tänka mig men det märks väl :P Hoppas pappa henkar med på lördagen ;P Om han orkar pallra sig ner till studenternas och hoppas på att han håller på Edsbyn och inte Sirius trots att det är hemmalaget för han ;) Lite för mig med (A)

Nu ska jag hoppa ner under täcket och sova om jag kan :P Är för ivrig att komma hem till byn igen och träffa min underbara älskling så jag kan nog inte söva ;) Är som födelsedag det här och få träffa babie efter 2 veckor :P

Men godnatt på er då!
Puss och kram, ses på stan!


Min älskling betyder så mycket för mig,
 will löv you forevur and evur <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska få en stoooor kram av mig ;D

2009-03-06 @ 00:29:05
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: BRAAAAAAA :D

2009-03-06 @ 00:39:55
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0