Baby goodbye, baby farewell! - 17 maj

Sjukt mysig dag idag!

Hade en liten Farväl middag så att säga för Anna som flyttar till Barcelona på fredag!
Tog tåget till Bollnäs vidare till Alfta till Micke och Evis där middagen skulle äga rum :D Anna kom dit och jag Anna och Evis hade det suuuuper mysigt :') Älskar verkligen er tjejer <3

Blev inhandling utav mat, vi åt pitabröd med ris, köttfärs, massa grönsaker, goda såser och nacho chips, riktigt super duper mega gott! Oduktiga som jag och Anna är åt vi så fort så vi storkna, medans Evis är duktigt och äter sakta så hon slipper få magont och illamående, Gah vad jag vill också kunna äta sakta >.<

Sedan blev det kaffe och Annas super duper mega baouta goda choklad mouse tårta :D Skit gott Anna och jag menar verkligen det!

Sen for jag hem vid 6 tiden och kramade Anna ett farväl :'( Kan ju säga att det var hårt att hålla tårarna inom mig men jag lyckades, de tårarna kom på bussen i stället! Men du ska veta att jag är super glad för din skull att du fått jobb i Barcelona! Vi kommer och hälsar på, med oss blir du inte av med så lätt ;)
Dessutom fixa vi en blogg till Micke och Evis :O Kika in på den vettja: http://mickeoevis.blogg.se/


I lördags då, då var jag på Disco SM i Västerås :D
Skit häftig invigning, alla dansklubbar kom ut på golvet och sedan inledde själva Starpilotes Sm invigningen ;)  De ni, och jag satt längst fram ;D

Tävlade bara i singel, and guess what! JAG KOM 5:A :D
Och glad som jag blev då visste att 1-5 fick en prick så då kom jag upp i silver klass, men det roliga slutade tidigare idag ;(  Fick reda på att det var en dansare stryken (Alltså en dansare som hade hoppat av och inte dansa) så då fick jag ingen prick för jag kom inte på en sån placering som man skulle ha om man skulle få en prick, liiiiiite suuuuuuurt :'(

Men men, jag är riktigt nöjd med 5:e platsen, det bevisar att jag är en av dom 5 bästa disco dansaren i Sverige i min klass ;) De ni ;D

Och i morgon är det Vårruset som gäller!

Nä nu ska jag nog sova!
Godnatt Sverige!


Puss och kram, ses på stan!


Sista bilden på oss 3 innan Anna flyttar :'(
Det är tur att jag har Evis! Älskar er tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Maten var verkligen skit god! Fan va ja kommer att sakna er!! Jag älskar dig natha <3

2009-05-17 @ 23:19:14
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, jag la in texten under filmen nu så du kan se vad vi sjunger! :)

2009-05-17 @ 23:38:51
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Blev fan hungrig igen ja när jag tänkte på maten xD Love you much <3



Carro: Haha bra, då ska jag allsånga med ;)

2009-05-18 @ 00:02:22
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: EVIS

Tack för en mysig dag Natha o Anna..... Allt vi åt var super super gott............ Puss , Älskar er Evis

2009-05-18 @ 15:58:31
Postat av: Me, Myself and I

Älskar dig med gumman <3

2009-05-18 @ 23:13:36
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0