I am the dancing queen! - 3 maj

Jaha igår var det Regionstävling i Söderhamn :D OCH JAG KOM 3:a I HIPHOP SINGEL :'D Och bara därför fick jag min sista prick så nu är jag uppe i Silver klass :D
Gruppen gick det förvånansvärt bra med också :D Vi kom 5:a utav 7 och vi trodde vi skulle vara sist xD

Sammanfattning på placeringar jag kom på:

Disco Singel: 4:a utav 6
Disco Par: Sist! 7:a utav 7

Hiphop Grupp: 5:a utav 7
Hiphop Singel: 3:a utav ca 34, går upp till silver!
Hiphop Par: Vet inte hur det gick där ? Men vi åkte ur direkt och gick inte vidare någon gång!

Bilder hittar du på:
http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1241215201&id=362885421


Ikväll har jag varit hos Lina, vi gjorde en liten nostalgitripp med mopederna till Hille gropen och var i lekparken like the old days. Sen drog vi hem till Lina och mösmed chips och cola till Söndagsparty med Filip och Fredrik och sist av allt ett avsnitt utav Freaks and Geeks ( känns tjatigt det här ;) )

Nu ligger jag i sängen och ska sova för klockan 10.00 i morgon ska jag klippa mig och färga håret hos frissan ;) Sedan bär det av med bussen till Skutskär för att träffa Sandra min och grila lite om vädret tillåter ;)

Ni får ha det bra!
Puss och kram, ses på stan!


Äntligen ett steg uppåt i klassen :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0