I have fun in my own way without you! - 30 maj

Ja har fått klagomål ifrån Anna om min dåliga uppdatering. Men jag har faktist haft fullt upp!
Har inte skrivit något sen i torsdags så här kommer en liten uppdate Anna!

Torsdag: Jobbade 11.30-16.30.
Åkte till Hille Församlingsgård där jag hörde att dom skulle ha avslutning, vad passa inte bättre att åka och hälsa på alla människor i från förr :) Blev lite brännboll och prat, trevligt att träffa dom flesta igen :)

Sedan in till stan vid 20.00 för att shoppa på tjejkvällen som ägde rum nere i hela Gävle Centrum. Jag var som ett djur på jakt efter föda inne på Gina Tricot! Hade lagt undan kläder dagen innan inför kvällen så jag slapp köa till provrum och sedan för att vara säker på att jag fick min storlek. Sedan hittade jag på en klänning och ett linne till som slank med i shopping kassen hem ;) Totalt 803 kr bara inne på Gina shoppade jag :D och det kändes för en gång skull så himla bra att ha shoppat sådär mycket :D Det gillar vi (Y)

Sedan slank vi in på H&M och där köpte jag en T-shirt där det står Fashion against AIDS och de köpet blev jag nöjd över med eftersom det förmedlar ett bra "budskap" eller vad man ska säga :P

Efter shopping tog vi en snabbis fika inne på  Cofféhouse by George och sedan gick vi mot bussen. 
På vägen dit hörde jag och Elin tiner utav trubadurer inne på Berggrenska gården så vi slank in för ett glas öl och ett glas vin :P Det är så mysigt med trubadurer och ett glas öl en "sommarkväll" :'D 

Så det fick bli sista bussen hem för mig ( 23.20 bussen )
 

Fredag: Jobbade idag med Emilie som också hade fått vikarie jobb på den förskola jag var på :D Jobba mellan
08.00-16.00.
Sedan hem till byn och vara med älskling, blev Lillbo besök och mys under kvällen! Ja Anna, vi spelade kort som vanligt ;) Fast det var ett tag sen i alla fall :P


Lördag: Japp, idag är det lördag och jag dammsög snabbt hemma hos Anders. Passade på med det när jag ändå skulle dammsuga upp hans hår efter att ha rakat av håret på skallen på han :P

Just i skrivande stund sitter jag hos Tomas och Linda med en nyvaken Greta i famnen :D Hon är så söt den lilla go grisen ^^,  Det är altan projekt bygge här så jag får vara lite barnvakt när Linda och Storasyster Ester är och handlar lördagsgodis och grabbarna ute håller på och "bygger" altan, det är väl mest prat om hur dom ska börja och vad dom ska göra xD Haha, inte händiga män det där eller :P Men nu när vissa utav dom börjat på med ölen så ska det nog gå bra :D
Och stackars Ester då :( Blivit biten utav någe knott eller en mygga på ögonlocket på höger öga så hon är alldeles svullen och inte kan öppna ögat :/
Skit varmt väder här med, alldeles sommarvärme, känns som runt 30 grader :O Men jag håller mig inne där det är svalt och passar barn, får vara dagisfröken även på fritiden ja ;)

Idag fyller även Emma W år idag, hela 21 år gammal! Grattis :D

Ikväll vet jag inte vad som händer, det återstår och se :)

Puss och kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Vad menar du med "inte händiga män?" den blir ju fin, eller hur? haha

2009-05-30 @ 21:30:49
Postat av: Me, Myself and I

Tomas: Haha jo men det blir fint men jag menar, bara för att man inte är händig behöver det ju inte bli fult för de e ;) Men om man tar raster och dricker öl varje kvart så är man inte fullt en händig man heller ;) Dom kör på fullt ut dom ;)

2009-05-31 @ 13:26:14
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Emma W

Tack gumman :)

2009-05-31 @ 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0