If you leave me know, you take away the biggest part of me! - 26 maj

I morgon får jag lön ;P

Vad har man gjort idag då!
Körskola, körskola och åter körskola! Kom hem, städa de sista i stugan och nu flyttat ut :D Yippi! Jätte mysigt :D

I morgon blir det körskola (om inte jobb kommer) och sedan ut och brumma på stadens tog med Sandra som fick körkort idag ;) Grattis gumman <3
Man känner sig lite misslyckad kan jag säga haha xD

Nå mer har väl inte jag inte att säga om dagen, så då återstår det bara för mig att säga godnatt Sverige och LÄS Annas blogg:    www.midbla.blogg.se


Puss och kram, ses på stan!

Plugga plugga pluuugga!

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

nästa gång är det din tur.kom ihåg vart du hörde det först.träffs i helgen kramar och pussar från byn.

2009-05-27 @ 20:23:07
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar ola: Haha ja tack så mycket "pappa" Ola :P Nästa gång e de ja för tusan ;) Puss och kram så ses vi :D

2009-05-27 @ 23:16:21
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0