It´s a nice day for, white wedding!

Jaha, tror ni inte på fan att jag fick 51 poäng på teori provet i fredags! 1 ynka poäng ifrån att ja skulle fått körkort >.< GAH!

I fredags kväll myste jag och Anna ensamma till en film och varsin Ben and Jerry glass, riktigt gott och det var riktigt mysigt att få vara själv med Anna sådär ^^,

I lördags var det dags för vigseln mellan Sara Engström och Mikael Lindberg!

Var riktigt fint och ögat var inte torrt när man satt i kyrkan! Båda var så fina, Sara i sin fina vita bröllops klänning och Micke i frack!
Riktigt god mat efter och riktigt trevlig fest, och jag fick till och med dansa med min älskling fast han total vägra innan ^^, Men han gjorde det ju bara för att Robert tjata xD
Nä men riktigt riktigt jävla trevligt var det :D
Tack så jätte mycket Micke och Sara :D

Idag måndag ska jag in till stan och göra lite ärenden samt träna inför Disco SM på lördag!
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Familjen Lindberg! ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Du klarar provet nästa gång :D Love ya!

2009-05-11 @ 21:14:47
URL: http://midbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0