Jag tycker ta mig fan du börjar balla ur ja! - 1 maj

Japp, gårdagen skulle spenderas med Elin men hon blev sjuk så det blev inge Slick city igår :/ Men jag tillbringa kvällen med Jojjo och Emma hemma hos Jojjo och hennes lilla söta nakna kines valp :D
Sedan kom Marcus och Emelie, Tommy, Knicken (?) och måsen. Har aldrig träffat dessa personer innan men det var trevligt folk i alla fall :)

Sedan fick man fylle chaffis ;) Emilie var det under kvällen och självklart skjutsade hon hem mig efter ett stopp på MAX :D
Tack för skjutsen gumman <3

Idag är det 1 maj och Lillesyrrans 10 års dag :D Grattis Jeanette <3
Förhoppningsvis kommer det gäster snart så man får fikelika lite ;) Men vi har ju nyss ätit sill lunch och druckit snaps till de ;) Citron snaps, mycket gott :)

Sitter just nu ute på inglasade altanen och har det mysigt här i altan soffan, kollar på lite avsnitt utav Freaks and Geeks (Ovanligt va) och bara myyyyyser en massa :) Älsklingen är just nu på Svensexa och har roligt :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och packa inför Regionstävlingen i Söderhamn i morgon, så nu blir det till att packa hiphop kläder ( Grupp, singel och par ) och Disco kläder ( Singel och par ) Ni får hålla tummarna för jag ska verkligen upp i silver nu i både hiphop och disco!

Nä nu ska jag chilla och kika på Freaks and Geeks och invänta gästerna :)
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Grattis lillasyster på 10 års dagen :D <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, inte Knicken asg han kallas ju Kneti s

2009-05-04 @ 00:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0