Ska du vräka dig ner sönne föör!? - 12 maj

Ja Anna, jag vet att jag är patetisk xD

Igår var jag ner på stan och gjorde lite ärenden med Elin, först bokade jag ett nytt teori prov så på fredag då JÄVLAR! Sedan gick vi och fick försäkringspapper påskrivna och skickade in det.
Efter det gick vi till Los Sombreros och käkade Taco buffé, fi faan vad gott det är.

Sedan gick vi runt och kikade lite och sen gick jag och tränade uppe på Uddans inför SM på lördag :D
När jag kom hem och hade ätit och duschat kom Lina "Johnny Borgf" och vi tittade på SMÅSTADSLIV xD Vi är helt besatt! Längtar till nästa fredag, då ska vi se Småstadsliv 2 på Folkan här i Gävle ;) LÄÄÄÄNGTAAAAR!!! :'D

Idag tvättar jag och har det allmänt tråkigt :/ Inge jobb idag tydligen eftersom dom inte har ringt! Gjorde dom inte igår heller :/ Men men så är det!

Man kanske ska ta och mysa framför en film, hmm. Det lät bra det :D
Ha det bra så länge!


Puss och kram, ses på stan!


Gaaaah! Och snart flyttar du till Barcelona :(
 Kommer sakna dig men jag är suuuper
glad för din skull <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, jag är skit ful på den där bilden. Ta en annan bild, haha.. bara för att du är snygg på bilden så betyder inte det att jag är de ;) haha.

Jag kommer att sakna dig också!! men du får komma till barcelona och hälsa på :) love yah!

2009-05-12 @ 17:18:09
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Du är inte ful e xD

Klart som fan att ja ska komma till Bercelona, du får se till att fixa eget då så kan vi parta parta all night long en su casa som man säger på spanska ;)

2009-05-12 @ 20:56:42
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0