If I should die before I wake, it´s cause you took my breath away! 27 maj

GRATTIS BARCELONA :D Vann Chamions Leage ( Hade jag rätt? Vore rätt så pinsamt om jag inte hade det xD ) 

Anna, som sagt bor i Barcelona, är ute på Barcas gator och firar den jäveln >.<  Vill också de ju!
Men men, ja har det lika bra här ute i stugan ( Gah varför ljuger jag för mig själv för >.< )

Idag åkte jag ner till stan för att gå på KFG möte som visade sig att det inte var ett möte idag >.< Stolpskotten har ju inte talat om det förns DÅ VI VAR DÄR! Så då gick jag och Elin på Coffehous by George och lucha istället och kolla på kläder på GinaTricot  inför tjejkvällen som alla butiker i Gävle city har i morgon :D Längtar!

Sedan satt vi på Driver och plugga teori och jag känner att jag har fastnat >.< Men det är bara och kämpa för nu jävlar blir jag less på skiten snart!
Senare ikväll kom Sandra och Jocke och hämta upp mig så vi tog en sväng om med Sandra bakom ratten till MAX, Mumma!

Sen när jag kom hem var man över till Lina för att fixa över bilderna från Ninas fest i lördags till en skiva men det sket sig, gick inge vidare så jag kom hem utan någon skiva!

Nu ligger jag ute i stugan som den enstöring jag är och njuter utav ensamheten, fast det hade ju varit mysigare om Anders kunde ha legat här brevid :/ Men på fredag får vi ses igen :D Längtar så mycket efter han <3

Men nu ska man kanske söva så man slipper tänka på hur roligt Anna har det just nu xD ( Jag vet jag är löjlig xD )
Godnatt Sverige!

Puss och kram, ses på stan!

I will stay with you forever, I hope you want it to <3

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha gud va löjlig du är ;) Men det var faktiskt skit kul! Fan vilken stämning!! Du skulle ha varit där :)

2009-05-28 @ 16:36:05
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Anna

Du suger verkligen på att uppdatera! tänk på lilla mig som bor här och är helt ovetandes om vad du håller på med! skärpning! PUSSAAAAAR

2009-05-29 @ 22:40:50
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna x2: Ja men ursäkta mig då >.< Jag jobbar och åker iväg om kvällarna ja och har roligt på egen hand ja så jag inte hinner skriva nå xD Och nu är jag i byn hos Tomas och Linda och ska nog snylta på deras data för att skriva ett inlägg för din skull, och förresten. Skyll dig själv som flyttar xD!

2009-05-30 @ 14:04:14
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0