GaGa in da room! - 5 maj

Gud, känner mig så himla fräcsh nu i håret :)

Var och klippte samt färga håret hos min favorit frisör Annelie igår :D Så nu känner man sig som människa inför bröllopet på lördag :D Ska bli så kul!

Efter klippningen tog man buss 501 in till Skutskär och träffade på min bästa Sandra :D Så länge sen vi träffades så vi tog en hel dag tillsammans :) Kändes så konstigt när inte Lenin fanns där :( Men vi vet att han har det bra där han är nu och väntar på oss!

Tanken var att vi skulle grilla, men vädret tänkte inte direkt samma tanke men de höll sig ifrån regn så vi chansade och tände grillen. Då klarnade de upp och solen kom på besök en liten stund så vi hade tur när vi grillade :D

Blev mycket snack om minnen från skolan och allt stå hej vi har gjort xD Riktigt myyysiiigt ;)
Tack Sandra för en underbar dag <3


Idag har min bil gått igenom besiktningen så nu jävlar ska jag klara testet! Har även vart med Idiot Johnny Bergf (Lina) en stund på kvällen och kollat på Småstadsliv för 3:e gången tillsammans xD NEJ, vi har inget liv! X'D
Vi ska fan gå och se 2:an på Folkets Hus sen xD
We are the biggest fans I think xD

Nä ska sova nu! Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Me in my new haircut ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart vi är !!! :D

2009-05-10 @ 22:43:08
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0