We are your friends! - 24 maj

Nu är Anna officiellt bosatt i Barcelona! *Mutter mutter*
Nu måste ni läsa hennes blogg: www.midbla.blogg.se

Okej, låt mig summera min helg!

Fredag: Var på filmen Småstadsliv 2 med Lina och Elin, riktigt bra film :P Drack lite alkoholiga drycker och ladda upp med Småstadsliv (Första filmen) och sedan begav oss till Folkan för att se 2:an :D
Efter det drog Lina vidare på galaj och jag och Elin gick hem till henne där jag skulle tillbringa natten :D Då kommer Jossan och Björn och vi hade vårat oplanerade galaj xD

Sedan blev det godnatt!


Lördag:  Klockan ringer 05.00. Dags för att åka Eckerö med brudsen. Jag, Elin, Emilie, Marie och Emma :D
07.30 gick bussen mot båten :D Inhandla lite smått och gott till Peace and Love ;)

Sen kom vi hem till Gävle 17.00 och mamma hämtade mig :D Sedan blev det amt och duschning för att sedan dra till Lina där hon och Evelina väntade innan vi drog iväg på Ninas 18 års fest :O Lite braköl och youtube klipp innan man drog!

Fullt ös medvetslös tror jag Temat var för kvällen, enligt vissa xD Det var verkligen en as rolig fest och vi dansade så jag fick alldeles ont i fötterna, och då överdriver jag inte. Dansa hela kvällen, härligt folk och det var as kul fest :D Det var ju här hemma i Åbyggeby med så det var skönt att ta cykeln hem vid 2 då de flesta tog bussen hem :P Mohahaha!

 
Söndag: Shlapp dag, sov till 12.45 och klädde inte på mig förns 14.30 tror jag xD Skööönt!
Sedan blev det lite förhandlingar om hyran jag ska börja betala här hemma och sedan mys hos Lina somvar bakis ;) Titta på lite bilder från igår och snacka om kvällen :D

Så här har min helg varit, alldeles kanon!

Nu ska man väl lägga sig och sova kanske, får se om det blir någe jobb i morgon, annars blir det körskolan och teori plugg!

Godnatt Sverige! (Och Barcelona)

Puss och kram, ses på stan!

Nöjd efter en trevlig helg!
!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va söt du är på bilden :) Jag saknar dig gumman! (Tack för gratisreklamen btw, haha)



God natt önskar vi från Barcelona ;D (eller jag) haha

2009-05-25 @ 00:22:53
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Tack gumman :) Men jag ser lika hemsk ut som vanligt , Hö hö! Varsegod för reklamen :P Älskar dig emd gumman och saknar dig verkligen <3

2009-05-25 @ 00:26:11
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0