You don´t have to say you love me just be close at hand! - 7 maj

I morgon är de den dagen jag kan få körkort :S Tanken gör mig bara mer ivrig och nervös! Jag vill verkligen inte misslyckas denna gång  med teoriprovet. Jag kommer bryta ihop om jag misslyckas, och vill ju verkligen klara det nu när pappa har gjort bilen körklar!

Det känns som om att jag kommer få sämre poäng nu men ändå så känns det som om att jag ska klara det! Jag intalar mig själv det att ja ska KLARA det och då brukar det oftast gå lättare!
Så nu i nästan i ett desperat tillstånd ber jag till Gud att jag ska klara det!

Jag vet att jag har all min familjs och vänners stöd och jag är evigt tacksam för det! Utan er hade jag aldrig klarat det så här långt. Fatta, det är ju bara teori provet det hänger på! Klarar jag det så har jag KÖRKORT! Fatta! Jag kan knappt fatta det själv.

Nä nu ska jag plugga teori och sedan varva ner med de sista avsnittet utav Freaks and Geeks! Ska iväg till körskolan i morgon och plugga innan jag har provet!
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Wish me Luck People!


Kommentarer
Postat av: Sophia

GOOD LUCK! You can do it!!

2009-05-08 @ 05:03:27
URL: http://hejhejusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0