- 11 november

Ja men ursäkta då IGEN för en dålig uppdatering!

Igår skrev vi i alla fall på papper för lägenheten så nu är det klart, bara att flytta in den 1 december :D ( Om fanskapet har lämnat in nycklarna i tid det vill säga! )

Har inte hänt så mycket faktiskt, inge roligt i alla fall så jag vet inte varför jag skriver ett blogg inlägg!
Kan inte ni läsare ställa frågor då så jag har något att skriva om i bloggen eller förslag om vad ja kan skriva, skulle va roligt :D

Nu blir det nog en film eller sova. Ska jobba i morgon, 09.00-13.30. Kort dag men va fan, skönt det med men synd för pengarna haha!

Godnatt my lovers <3

                             

                 Bara för att jag älskar dig så himlans väldans jätte mycket <3


Kommentarer
Postat av: Jenna

2009-11-13 @ 17:59:18
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0