A, a, at night! - 18 november

Men se på fan, ni har inte glömt bort hur man kommenterar ;)

Idag har jag jobbat, 07.00-13.00 för er som missat det. Sen mötte jag mamma vid konsum och lämnade min bil så åkte vi ut till Valbo. Mamma var snäll och bjussade på ett par sängben till min säng :D Ska ju sälja min sängram till min 90 säng nu när jag flyttar, ingen som vill köpa den :O ?

Aja, någon stackare som letar på Blocket vill nog ha den haha!

My Jesus vad med flumm det var på träningen, haha, gash vad roligt jag och Malin hade när vi skulle träna våran par hahaha!!!!

Jaja, få se om det blir något jobb i morgon då. Kommer det ju att bli, hoppas på ett kanon ställe!
Just nu ligger jag på spikmattan och njuter! SKa väl se sista avsnittet utav Cougar town som jag har än så länge, Lina måste fixa fler nu snart!!!!!

Nä, ta och chilla vidare, känner att huvudvärk trännger sig på :(

Natti <3

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kollar på cougar town från en amerikansk hemsida. Då får du se avsnitten direkt när de kommer ut i USA, eller jo, de är en fördröjning på nån timme efter att de har sänt det där borta. Det finns fler serier där också, som DEXTER!! :D http://www.ch131.com/ så kolla där ist då :) Ses på fredag my love!

2009-11-19 @ 00:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0