Ambitions - 13 november

Först och främst vill jag säga TACK Jenna ( gumsalumsa.blogg.se ) för att du rusta upp min blogg. Nu har den blivit lite mer personlig och turkos är ju MIN färg det ;)
Så vad tycker ni? :D

För det andra vill jag säga att det är fredagen den 13 för er som har missat det :P Har ni varit olycks drabbade idag? Inte jag vad jag kan komma på!

I morgon är det skolmästerskap på Estraden och då jag och syrran ska tävla och jag sopa banan av mina danspolers, kommer ta hem allt ;) Haha, men guuu, drömma kan man ju göra. Efter det blir det upp på Uddans på Workshop med Jonas från Floor Filler ;) Snajsigt värre, så det kommer bara bli dans dans och åter en massa dans hela dagen i morgon :D

Sen på kvällen blir det bara slaaaaappt, kommer vara helt död och en hemsk träningsvärk på söndag x'D Gud vad jag inte längtar :P

Nu ska ja bara ta det lugnt och titta på Cougar town!

Ha det snajs <3



                                 Tack Jenna, saknar dig gumms <3


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag saknar dig meine freundling ! Leka med mig på fredag ? :)

2009-11-14 @ 02:26:02
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Mig vill leka med du på fredag :D <3

2009-11-14 @ 14:43:09
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0