Bricks breaking - 15 november

Shit vad jag spelar det spelet alltså ( Se rubrik ) på facebook, haha lite roligt spel tycker jag :P

Ja, träningen idag var man ju jätte motiverad inför, INTE ALLS!!!! Guuu, kände mig alldeles mör och stel haha men jag körde på så jag kände svetten droppa i nacken på mig, haha myyyysigt tänkter ni men så är det och ja är nöjd ^^

I morgon blir det ut och dela ut CV:n. Får se hur det går :P Måste ha ett riktigt jobb känner jag, men de kan man väl drömma och glömma om antar jag :/ Men man får hoppas på det bästa så ni får hålla tummarna :)

Nu ligger jag i sängen (no shit) och kollar på Heartbreakhotell på 4:an. Var ju fan inte länge sen den visade på 4:an vad jag minns, men jag kan ju minnas fel med haha!

Nu ska jag nog fortsätta glutta på filmen och spela mer Bricks breaking, hahahahaha!!!!

Snart flyttar jag, wiiiiiiie :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0