Cash is king! - 1 november

Ursäkta den dåliga uppdateringen, haft inte datan med mig till byn denna helg!

Kom i torsdags kväll till byn, då åkte jag och Anna till Evis och vänskapsförlova oss. Äntligen, nu har vi alla en ring på fingret som visar våran äkta vänskap <3

Fredag var jag med Go Jenna! Hon färga mitt hår. Vi behöver inte gå in på den biten, men mysigt var det fast hon ringde 07.20 typ och väckte ma xD Men älskar dig ändå ja :O Gosade med go frukost, baguette med potatis sallad och rostbiff, mumisgt värre :D

Sedan blev det premiär handling på systemet ^^ Lite dricka inför kvällens resa till Sandviken och premiär match i bandyn :D Gaah vad jävla underbart att Bandyn har börjat igen :D
Jag och Anna hade det apigt trevligt tillsammans den kvällen, inte sant! Så jävla glad att du följde med och festa och åkte på bandy <3
Vi behöver ju inte gå in på detalj hur det gick för byn eftersom dom förlora men det tar dom igen! Klacken måste skärpa sig lite ;) Jag och Anna skrek så vi inte hade någon röst typ xD Var nog bara vi som hördes haha!
Trevligt i bussen hade vi med haha, dricka och trevligt umgänge!!!!

Lördag, hade en karl som var bakis så jag tillbringa dagen med Anna och Svärisarna, mycket trevligt. Senare på kvällen blev det Bonden och Cash is king, gaaaah vad bra dom vaaar!!!!! Sen att jag och Anna hade roligt hela kvällen gjorde det ännu mera underbart :D "Jag blev full på min coca cola, David hade lurat mig!" Haha oj oj oj, fan vad kul vi hade!!!

Vi måste verkligen göra om det Anna :D


Så har min helg sett ut, bästa helgen på länge tror jag med mycket skratt!!!! Men så jävla synd att man itne hade kameran så man kunde föreviga men de kommer alltid leva med mig det här <3


Nu har jag äntligen skaffat Spotify så nu ska jag fortsätta och fippla med det :D Godnatt!!!

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, du säger ju att du är morgonmänniska!!!

2009-11-02 @ 09:04:07
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan va kul vi hade i helgen! Det måste vi göra om fleeeer gånger ;)



Love ya!

2009-11-02 @ 15:30:24
Postat av: Me, Myself and I

Jenna: Bara när jag har lust xD <3



Anna: Som fan att vi ska gumman :D <3

2009-11-02 @ 17:39:39
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Evis

Men Saik vann dom.... Dom är bäst!!!!

2009-11-03 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0