Don´t bring flowers after I´m dead, save your givings for the living instead! - 17 november

Hörrni, börjar bli snålt med kommentarer ifrån er ;)

2 år och 9 månder har jag och älsklingen varit tillsammans idag ;) Sådär onödig fakta kanske haha!

Idag har jag jobbat, 12.00-16.00. Skön dag och i morgon börjar jag 07.00-13.00, huga för att gå upp tidigt, skönt att sluta tidigt! Undrar vad man ska göra då!?
Får bli packa lite flyttlådor och tvätta och städa, om inte mamma och jag åker och kikar på julklappar om inte hon har åkt tidigare det vill säga. Vi skulle väl kolla säng ben med till min säng eftersom jag bara tar med mig madrassen och inte säng gaveln.

Inte alls engegerad i träningen idag heller :/ Suck, kände mig inte pepp :( I morgon blir det fri träningen som gäller, jag och Malin måste träna paren till SM i Eskelstuna till nästa helg, Jesus vad de är nära :S
Inte har jag något singel program heller, huga! Bäst och sätta fart då :O

Nä nu blir det något avsnitt utav Cougar Town och sen bingen!
Natti <3

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Var glad att du får jobba ;D Haha Natha jag är en zombie

2009-11-18 @ 06:09:41
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är Cougar town helt jävla underbart?! :D Älskar den serien!

2009-11-18 @ 13:08:29
Postat av: svärfar ola

tyvär gick det inte bra för brynäs igår du får nog fundera på att byta lag.leksand dom vinner dom!!nu ska vi heja på byn ikväll hoppas du kommer till lördagen så ser vi på happaranda då och hittar på något.ha det så hörs vi.

2009-11-18 @ 16:40:18
Postat av: Me, Myself and I

Jenna: Va fan är du en zombie för xD <3



Anna: Helt underbaaar <3



Svärfar Ola: Nä brynäs är för fega för att gå på den "store" Foppa som för övrigt kan lägga sig i graven haha. På fredag kommer jag, då ska vi ha kul. Tjata på gubben så han inte bara ligger i soffan bara :P

2009-11-18 @ 21:15:10
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0