Even if the sky is falling down! - 19 november

Hallå där, kött och blåbär!

Idag har jag packat, packat, packat och åååååteeeeer packat i en massa flyttlådor, det fick bli en liten ner packning och rensning utav skrivbordet så nu är det en röra på golvet typ, men det såg värre ut tidigare idag!

Men nu är de klart och nu måste jag vänta på mer lådor ifrån mammas jobb. Jag har ju så läckra lådor, banan lådor ;)

Eftersom jag knappt varit ut någonting idag, postlådan som längst, så tog jag bussen vid kvart i 8 hem till Elin. Skönt att komma ut och vi insåg att det är bara 11 dagar tills vi flyttar :D

Nu ska jag ta och sova och vänta på jobb antar ja, sen drar jag till Edsbyn till älsklingen :D Har hört rykten om att det vankas tacos i morgon kväll hos svärpäronen ;) Det gillar vi :D

Sen har ju mina syskon fått tillåtelse att skaffa msn, så det har jag hjälpt dom med haha.

Nä nu sova, vi kanske hörs i morgon, annars har jag en fungerande telefon man kan skicka en signal på :D
Puss på er allehopa!

Ruuuuumpaaaaaa <3




                 Jag flyttar i alla fall med klass, bananlådor is the shiet!


Kommentarer
Postat av: Anna

Uppdatera för i helskotta!



säger han verkligen "kött"? Jag trodde att han sa "Köp"... det verkar ju mer logiskt

"köp blåbär"

2009-11-24 @ 00:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0