Gris spruta och New moon! - 25 november

 

Okej, ska ta nöff medlet i morgon och jag är lite nojjig. Inte nojjig för att jag är rädd för sprutan eftersom det inte är något att vara rädd för, utan mest nojjig över att jag ska bli så pass dålig att jag inte kan vara med på street SM på lördag :( Jag vill ju så gärna det, terminens höjdpunkt att åka på SM!

Men vi får se vad framtiden har att ge, dit ska jag i alla fall! Mår jag bra men dålig för att dansa så åker jag och stöttar mina vänner och skriker :P Kanske inte bra det heller men vad fan. Sen kan jag ligga död tills på tisdag då flyttlasset går :D

Idag har jag jobbat, 07.00-14.00. Tog ingen rast idag så jag fick sluta 30 min tidigare, sånt gillar vi :D Sen kom jag hem och gjorde banderoll till SM ;D Uddans kommer ju äga stort!

Sedan blev det träning, huuuga. Blir alldeles för mycket flumm och massa "sura" miner på varandra när det inte går bra, haha, inte sant Malin ;)

Sen åkte jag hem, duschade och tog mig lite kvälls kaffe och kvälls rån samt riskaka. Packade i lite mer till flytten så nu är nästan allting på själva skrivbordet borta :D Usch, så mycket småplock så ni anar inte. Men det gick bra, lyssnade på ett gammalt kasettband som jag hittade där jag hade spelat in en massa Jimmy Jansson och Westlife låtar haha! Det var tider det, och jag kom ihåg texterna fortfarande så jag skrålade självklart med. Allt gick så mycket lättare då juh :P

Nä, nu blir det sova, jobba 08.00-16.30 sedan hem och vidare till Strömsbro hälsocentral där jag ska vara mellan 17.30-19.30 för att få gris sprutan. Efter det blir det BIIIOOOO ;D New moon med Elin och så tror jag Cicci skulle med :D Kommer bli apigt mysigt :D

Godnatter på er då <3


                                   Bild från i somras, and we like it <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0