Grymt sa Grisen! - 26 november

Ja nu är sprutsn tagen och jag ligger i Elins säng och nöffar :P

Haha nädå, men det gick bra. Hade en extremt huvudvärk innan och har det än. Efter att jag suttit min kvart och vilat skulle jag gå. Då mådde jag as illa så jag spydde vid ett träd. Sen kom en annan som tagit sprutan när jag står där haha. Piiiiinsaaaamt!!!! Men måste man så måste man!

Om några timmar blir det bio som sagt, New moon. Hoppas huvudvärken går över snart eftersom jag tagit en tablett!

Nä slagga lite nu då kanske, apigt jävla as trött är jag.

Vi hörs i morrn ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha stackars flicka! fy va pinsamt!

2009-11-26 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0