I break the rules so I don´t care! - 30 november

Hallå där kött och blåbär!

Jag har varit trött och inte orkar skriva!

Sm i lördags gick inge bra, gick inte vidare i varken singel eller par :/ Men skrek och hejjade gjorde ja så jag hade ingen röst kvar xD Det är sant ;)

Tävlingen slutade 23.30, skandal enligt mig, så vi var hemma i Gävle runt 02.30 :/ Skapligt trött i går!
Men in till stan för invigningen utav vår älskade bock! Sedan träning där vi pratade om tävlingen och så fick vi säga adjö till våra tränare Mange och Ia :'( Ska inte ha dom längre för dom pendlar ju från Mora varje söndag så jag förstår dom.

Idag måndag har jag jobbat, 08.00-16.30 sedan blev det hem och packa inför morgon dagens flytt :D Massa packning och jag är inte ens klar :/ Men man får komma förbi här och fixa resten utav veckan med. Men känner jag fanskapet rätt har han inte lämnat in nyckeln som han ska i morgon och sen är det väl inte städat heller antar jag. Då blir inte Nathalie snäll om det skulle vara så!

Nä, sova lite nu då. Blir en låååååång dag i morgon :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0