Run the show - 14 november

Jo tävlingen idag gick ju inte så topp, åkte ut direkt. Men vad hade man väntat sig då, dansa ju mot alla star dansare och guld :/

Men workshopen gick bra :D Roligare än vad jag trodde och enklare än vad jag trodde, super rolig koreografi :)

Nu känner jag mig helt mör och stel som ett kylskåp i kroppen, men det var det fan värt för idag har jag tränat på. Känns skönt med såna träningar där de känns otroligt bra efteråt när man har gjort ett bra pass. Så jag undrar som flundra (och gädda är en fisk ) hur jag kommer klara av dans träningen i morgon xD Hoppas man kan göra ett lika bra pass där med :D

Ikväll har det varit chill, en skål med popcorn och några glas julebrus. Me gillar´t (Y)
Nu ska jag kika på film som jasnott utav Lina, bla annat Public Enemies med Deppan och Pittan, sen surfer boys eller vad den hette :P

I morgon blir det Ove Jansson som gäller, hur fan ska jag klara av att gå där när det finns en massa jag vill ha när jag inte har massa pengar, gaaah. Men det gäller och spara nu till lägenheten ^^

Nä, glutta film nu sen söööva. Guuuu så skööönt efter den här dagen!

Go´natt alle sammens <3




                                       Saknar mitt knas till älskling :'(
                                                Älskar dig djupt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0