Tlööööööött!!!! - 27 november

Huga jag är trött och jag ska sova nu, och klockan är bara 21.40 ungefär! Ovanligt när det gäller mig!

Men anledningen är att jag har ont i kroppen och jätte matt! Vet inte om det är sprutan (vilket det nu är tror jag) eller om det är för att jag började tidigt och är trött pga det, man vet aldrig men jag tror mer på sprutan ja. Har tagit en Ipren i alla fall så nu ska jag sova så jag är pigg till SM i morgon i alla fall. Men annars har jag mått prima hela dagen :D Känt bara en känsla som om man bara har ett blåmärke på fläcken där dom tog sprutan, så det känns bra. Men man ska inte hurra än antar jag!

Mys kväll hemma hos Lina med massa nostalgi filmer, huuuga! Hade glömt bort hur Dampig Lina var när hon var mindre xD Höll på att dööööö (bokstavligt talat) utav skratt, fick fan ingen luft xD

NÄ, kortis inlägg det här! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

UPPDATERA!!

2009-11-30 @ 19:45:49
Postat av: svärfar ola

va ä dä!!!!

2009-11-30 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0