You want a piece of this mama? - 23 november

Hallå där, kött och blåbär!

Som ni märkt blev det inge bloggande i helgen!

I fredags var vi som sagt bjudna på Tacos i Lillbo och damn vad gott det var!!! Sedan blev det julebrus och Maraboue digestive i soffan hemma hos älsklingen och mös till filmen V for Vendetta som var enligt min mening en knepig film, haha. Jag fattade knappt hälften xD

I lördags blev det bandy, Edsbyn mot Happaranda och byn vann med 9-4, Jenna var för övrigt med på den matchen också :D Mycket trevligt!
Sedan gick vi hem och älskling bytte om för paaaartyyyy :P Sen skjutsade jag ner han på byn och jag åkte och åt en trevlig middag tillsammans med Särisarna och svägerskan :D Sedan pkte jag och Anna och hämtade Alias spelet hemma hos Anders så satt vi 4 och spelade det, damn good vad bra jag och Anna är, oslagbara måste jag säga utan att skryta :O

Sedan åkte jag och Anna till Tomas och Linda och tjöta, jag satt mest inne i filmen Fyra bröllop och en begravning xD Sedan vid 12 tiden på kvällen åkte jag och Anna runt i byn och tuta på en massa folk, haha vilka reaktioner xD Tutade även på Edsby spelare, bla Daniel Liw och Hasse Andersson, den tredje såg jag inte vem det var haha! Anna höll på att dö och jag var tvungen att parkera på Konsum och skratta så jag höll på att döööö! Men roligt hade vi, sedan åkte vi till Kägelholmen och kollade på stjärnorna! Myyysigt var det, de enda som fattades var en massa filtar, glögg/kaffe och något gött och stoppa truten full med. Som svärmors über gooooda bullar, *Jesus vad jag älskar dom bullarna alltså!

Sedan fick vi nog och jag körde hem Anna och bytte bil till Anders bil. Hämta upp älsklingen på byn då och han bjöd på kebab pizza ^^ Älskar den karln <3

Söndagen, massa slöööö. Eller lite gjort fick man, klev upp satte igång med disken på en gång, rensa ur sop skåpet ifrån massa burkar och tom glas samt damsög nästan hela lägenheten, hann inte med hallen och toan men det skulle älsklingen ta hand om sa han, tror inte det är gjort ja eller :O Men inte min förlust xD

Sedan hem på träning som man inte alls var motiverad till men jag vann utrstrålnings tävlingen vi hade :O Haha, och en smocka på nosen fick man utav allas vår kära Karin Von Greyerz. Haha, började till och emd blöda näsblod och det har jag aldrig gjort förr haha, fick en riktig smock ja ;) Men kanske var värd det, inte vet jag :P

Idag måndag har jag jobbat, blir jobba i morgon igen. Bra det, få lite stålar till flytten!

Nu ska jag nog söva, börjar 08.30 och slutar 17.00, sedan träning på det. Kanoners, gah vad trött jag kommer vara!

Just ja, på torsdag tar jag grissprutan! Kommer gå illa på street SM på lördag, men va fan!

Godnatt <3



                                             I may end up like this!?


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe smexigt :P

2009-11-24 @ 15:28:37
URL: http://maliiinjoohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0