Blaha blaha blaha! - 20 oktober

3:e gången gillt nu då, visning på lägenheten i morgon och visar inte fanskapet sitt plyte i morgon gör jag något väldigt dumt!

Idag har det varit jobb och inge mer typ :/ Lite småseg dag med andra ord.

Just nu tittar jag på Fucking Åmål, sååå underbar film och sååå länge sen man såg den!!!

Blaha blaha, nog snackat för mig idag! Är rikitgt risig i halsen haha :D Riktigt sådär sexig hes röst ;) Haha men Anders tycker ju bara jag låter läskig och äcklig, som en zombie tydligen, fast det är när vi pratar i telefonen haha :P

Nu fortsätta se Fucking Åmål, sen sova :P
Natti!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Låter ju dödssexigt när man är hes ju.. man skulle haft så jämt. Man kanske skulle införa krita till frukost? :/

2009-10-21 @ 11:17:09
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Haha otroligt sexig, vågar man träffa dig då da, du kanske överfaller mig för att du blir så kååt på mig ;)

2009-10-21 @ 11:34:52
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0