Cause I´m a hip hoper yes I am! - 17 oktober

Ja tävlingen gick käpprätt åt skogen idag, både singel och par!

Nu ligger jag i sängen med nästäppa, ont i kroppen, fryssen och varm. Samt ont i halsen men inte så konstigt med tanke på att jag skrek som en jag-vet-inte-vad! Haha

Saknar min älskling så frukansvärt, det bästa när man är sjuk är att ligga brevid Anders så håller han om en och tar hand om ^^ Det blir sådär extra mysigt liksom. Men nu är han på Bonden och troligtvis träffat på Jenna och Johan som är ute och ahr det lite skoj, önska jag hade varit med er ikväll men ni var ju så elaka och valde fel datum ;)

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans exakt 2 år och 8 månader idag. Kan inte fatta att det finns en människa som står ut med mig haha. Men du är guldvärd älskling som finns i mitt liv och jag ska hålla fast vid dig så länge som det är möjligt! Du betyder verkligen allt för mig älskling <3
Usch nu får jag sluta skriva så här, saknar ju bara ännu mer då juh xD
Men nästa helg kommer jag och då ska verkligen vår promenad bli av Jenna! Sen kanske lite annat mys :D Sen är det sagt att jag, Anna och Evis ska ha en mysig kväll med, ska bli så mysigt med oss 3 igen :D

Nä men fy fan, nu blir det sova, jag ahr till och med pyjamasbyxorna på mig och då mina vänner fryser jag haha!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad tråkigt att det inte gick bra i tävlingen, men en liten tröst det gick åt helvete för mej med (dommarsiffror 4 4 4 4 :(. Krya på dej älsklingen.

2009-10-18 @ 08:17:01
Postat av: Me, Myself and I

Jaja kan ju inte alltid gå bra heller, tar igen det på tävlingen i Sandviken sen ;) Puss puss och tack så mycket!

2009-10-18 @ 13:23:33
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0