Woop Woop! - 24 oktober

Missa att skriva igår, pallade inte!

Igår låg jag minst sagt död i sängen hela dagen i princip, mös framför film och bara låg. Var alldeles varm och huvudverk. Men vid 17.00 blev det tacos i Lillbo och efter mat och en liten tablett blev jag genast lite piggare!

Sedan åkte jag och Anna och skjutsa Malin ( deras brorsdotter ) till nå grejs å sen var jag och Anna ute på byn en sväng och körde runt. Men vi gjorde ett stopp på Ica och handla lite godis ;) Sedan for vi hem och spelade liiiite kort och sedan kolla vi liiiite idol och sen åkte jag och Anders hem och jag fortsatte att kolla Idol hemma.

Sedan gick jag in i sovrummet och kollade på film, 17 again. Riktigt bra film :D

Idag blev det upp i tid. Sitter hos svärpäronen nu för svärfar byter till vinterdäck på bilen min, snäll han är du :P
Sedan har jag vart ut och test kört och det gick bra :P Nu kollar svärfar lite olja och så hehe.

Efter det blir det en promenix med Jennalainen och sedan hem och fixa sig för ikväll åker jag och Anna till Evis så ska vi ha det myyyysigt :D

Själv går jag och snorar som ett jävla vattenfall, jobbigt :/ Hoppas det blir bättre snart men det kan jag väl inte tänka mig haha. Kommer gå så här i en månad nu, brukar vara så haha!


Får se om det blir nå uppdatering ikväll, annars blir det i morgon ;)

Ciao <3





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0