En så kallad rubrik! - 19 oktober

Ja mina vänner, hur tycker ni att det går för mig och mitt bloggande nu då? ;) Bra va :D

Nu är det bestämt att om det går vägen så ska min farbrors underbara fru sy min disco outfit :D Slängde iväg ett mejl till henne nyss om hur jag vill ha det och hoppas att det kan gå så att den blir klar till den 7 november :P Ska bara bli en överdel! Nu hänger det på mig att ja ska pallra min rumpa till Uppsala sen när jag får besked från henne om det går och sådär :)

Idag har ja och Elin gjort en lista på behöva-ha grejer till lägenheten :D Hoppas nu bara att fanskapet hör av sig på något vis för han har ju "tappat" bort sin mobil. Ja jag vet inte vad jag ska tro, men även den dummaste idioten kan inte ens tappa bort en mobil :S

Sen vill jag bara säga till alla mina läsare att dom ska besöka min vän Jennas blogg för er som vill bli glada eller bara vill ta en funderare. Jag blir otroligt glad när jag läser hennes blogg och dessutom skriver hon väldigt bra dikter som hon skrivit själv och en massa saker som hon funderar och spekulerar över. Ibland får man sig en riktig tankeställare :P
Även hon själv skulle bli vädigt glad men nya läsare :D Så släng in en kommentar så blir hon glad :)

Slänger in länken här men om ni skulle glömma bort länken och inte orkar bläddra tillbaka till detta inlägg så finns hon på min länk sida här till höger vid namnet Jenna ;) Det är verkligen en mycket glad och positiv tjej som tar ingen skit ;) Nu kommer länken: www.gumsalumsa.blogg.se <3

Ska väl söva nu ja då, börjar 09.00 i morgon och slutar runt 17.45. Jag stänger nämligen :O

Godnatt bitches <3



Kommentarer
Postat av: svärfar ola

du kommer väl i bilen till helgen däck byte på gång då.ha det så hörs vi och syns.kilevippens

2009-10-20 @ 20:09:07
Postat av: Me, Myself and I

Japp kommer nog redan på torsdag om det inte kommer något annat emellan. Vore ju bra nu innan snön kommer hit ner, ni har ju redan snö ni :) Kram

2009-10-20 @ 21:21:30
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Jenna

Nej Natha vi hade snö, den fick å gömde sig igen :D

2009-10-20 @ 22:03:11
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Jenna

Nej Natha vi hade snö, den fick å gömde sig igen :D

2009-10-20 @ 22:03:56
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Mohahahhahaaaaa

2009-10-20 @ 23:36:25
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0