För glad för att komma på en rubrik (vilket jag nyss gjorde) - 21 oktober

1 DECEMBER FLYTTAR JAG OCH ELIN TILL BOMHUS CENTRUUUUM!!!!!

Fatta vad skönt det känns, äntligen fick vi gå på visning och det såg fint ut :D Över förväntan, iiihhh. Ett stort badrum (större än vad jag trodde det skulle vara från början i alla fall) med, hör och häpna, 2 badrums skåp :D IIHH, drömmen för en tjej, nu kan vi ha ett eget var med våra massa tjejprylar xD

Jag är så glad att jag inte vet vad ja ska skriva :D:D:D:D

I morgon dras man till Byn, ännu mera iiiihhhh!!! Måste ner innan den riktigt hemska halkan kommer eftersom mina vinterdäck är hos svärisarna. Sen ska jag och Jenna mysa medans gubbarna är och jobbar :D Jippi, äntligen äntligen äääääntliiiiiigen :D Som jag har längtat :D

Oh herregud viken glad dag idag :D Måste varva ner :D

Godnatt!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Jenna

:) <3

2009-10-22 @ 00:07:58
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0