Get sexy! - 15 oktober

GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!

Idag har jag jobbat och jag trivs jättebra på detta ställe så jag ska njuta utav varje minut som går för det är absolut inte ofta man hamnar på såna toppen ställen som vikarie.

Efter jobbet skulle vi till lägenheten på visning men tror nu fan skapet är hemma eller haha, nej du han hade glömt bort det och var på väg till Uppsala haha. Men han var trevlig och bad så hemskt mycket om ursäkt och tyckte det var pinsamt haha.

Men ska dit i morgon igen efter jobbet runt halv 5 så nu hoppas jag att han är hemma, annars jävlar bryter vi oss in!

Nu kommer bilderna från Sonisphere festivalen i Hultsfred upp på facebook i alla fall, haha men bättre sent än aldrig säger man väl haha! Troligt vis kommer de upp på bilddagboken med men vette fan om jag orkar plicka fram alla en och en, på fejjan kan man åtminstonde ladda upp 5 i taget :D

Nä, vette fan vad ja ska skriva nu men nu har ni fått en update i alla fall! Men jag kan fortfarande inte fatta varför Jenna baka Lussebullar idag!? >.<



Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha Natha du är bara avundsjuk för att du inte har Lussebullar :D Du ska få lussebulle nästa helg :*<3

2009-10-15 @ 23:02:25
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Pft, avundsjuk!? Jag!? Absolut inte hörru haha, lite kanske då :D

2009-10-15 @ 23:21:32
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Carro

Men fy i satan vad dum! Jag skulle aldrig sätta mina tänder i en liten hjälplös kanin, fyyy! :(

2009-10-16 @ 10:44:32
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0